Logo ČAS

Nabídka zaměstnání

Referent oddělení elektrotechniky
Administrativní a spisový pracovník
Logo ČAS

Hledá nového kolegu / kolegyni na pozici:


ODBORNÉHO REFERENTA DO ODDĚLENÍ ELEKTROTECHNIKY

Náplň práce:

  • posuzování a koordinace stanovisek k návrhům norem a dalším dokumentům mezinárodních a evropských normalizačních organizací (odborná stanoviska dodávají v řadě oborů smluvní partneři);
  • plánování a řízení většího množství miniprojektů - úkolů pro tvorbu norem, kontrola plnění termínů a výstupů z jednotlivých etap, spolupráce se smluvními dodavateli/zpracovateli úkolů (jednoduché normy zpracovává referent sám);
  • zajišťování spolupráce s technickými normalizačními komisemi (TNK) ve funkci tajemníka těchto komisí (TNK byly zřízeny Agenturou jako její odborné poradní orgány pro jednotlivé obory);
  • metodická a rozborová činnost v oblasti technické normalizace včetně tvorby norem a koordinace těchto činností na celostátní úrovni.


Požadujeme:

  • vzdělání v oboru elektrotechnického zaměření SŠ / VŠ, /přednost VŠ, u SŠ minimálně 5 let praxe;
  • znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni;
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office;
  • výhodou odborné znalosti v oblasti technické normalizace;
  • dobré komunikační a organizační schopnosti;
  • samostatnost, pečlivost;
  • schopnost týmové spolupráce;
  • ochotu a schopnost učit se novým věcem.


Nabízíme:

  • základní mzda 43 000 Kč (po zapracování lze dosáhnout až na 50 000 Kč);
  • nástup ihned nebo dle dohody;
  • pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příspěvek na stravování;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů v roce indispozičního volna;
  • příspěvek na důchodové připojištění;
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání.

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Česká agentura pro standardizaci, s. p. o.
Personální oddělení
Biskupský dvůr 1148/5
110 00 Praha 1
ID datové schránky: 4htvpem
nebo na e-mail: vyberova.rizeni@agenturacas.gov.cz

Logo ČAS

Hledá nového kolegu / kolegyni na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ PRACOVNÍK

 Náplň práce:

  • komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty;
  • odpovědnost za vedení spisovny;
  • přijetí, evidence, oběh, vypravení, uložení a skartace všech dokumentů;
  • tvorba vnitřních předpisů a metodik pro oblast spisové služby;
  • metodické usměrňování a koordinace výkonu spisové služby na jednotlivých útvarech;
  • metodická podpora a pomoc uživatelům elektronické spisové služby;
  • plnění dalších úkolů souvisejících se systémem správy a oběhu dokumentů.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou;
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office;
  • znalost problematiky a legislativní úpravy vedení spisové služby u veřejnoprávních původců;
  • praxi na pozici s obdobnou náplní práce;
  • samostatnost, pečlivost;
  • schopnost týmové spolupráce;
  • výborné komunikační a organizační schopnosti;
  • ochotu a schopnost učet se novým věcem.

Nabízíme:

  • základní mzda 33 300 Kč (po zapracování až na 39 000 Kč);
  • nástup ihned nebo dle dohody;
  • pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příspěvek na stravování;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů v roce indispozičního volna;
  • příspěvek na důchodové připojištění;
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání.

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Česká agentura pro standardizaci, s. p. o.,

Personální oddělení

Biskupský dvůr 1148/5
110 00 Praha 1

ID datové schránky: 4htvpem

nebo na e-mail: vyberova.rizeni@agenturacas.gov.cz

Spolupracujeme
IEC
ISO
ETSI
CENELEC
CEN
Copyright © 2025 Česká agentura pro standardizaci s.p.o.